silentheroes.se Forum Index silentheroes.se
A mod for Battlefield 1942 and World in Conflict

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

The time now is Wed Sep 17, 2014 07:31
All times are UTC + 2 (DST in action)
 Forum index » SilentHeroes Projects » SilentHeroes - A Battlefield 1942 MOD » SH: Vehicles
Pbv 302 i SH
Moderators: Team SH
Post new topic   Reply to topic Mark the topic unread :: View previous topic :: View next topic
Page 1 of 1 [10 Posts]  
Author Message
Blouskall
New-spawned

PostPosted: Mon Apr 14, 2008 20:55    Post subject:  Pbv 302 i SH   Mark this post and the followings unread 

Hallå,

Det är så att jag har en 3d-modell av en Pbv 302 som jag har gjort. Och nu tänkte jag bara höra med er som gör modden om ni skulle är intresserade av att ha den med?

Just nu är den väldigt highpoly men jag har en lowpoly på gång om det skulle vara aktuellt. Jag tänkte bara kolla om det ens finns intresse först.

Så vad säger ni?

(Jag kan maila bilder om ni vill ha).

[ModEdit: Moved to appropriate forum section]
Back to top
View user's profile Send private message 
Blouskall
New-spawned

PostPosted: Sat Apr 19, 2008 15:52    Post subject: inte många svar..   Mark this post and the followings unread 

inte många svar.. Hm, en moderator flyttade den här tråden till vehicles men ingen ur sh-teamet har hört av sig ang. min förfrågan Ska jag tolka detta som att ni inte är intresserade?

Här är iallafall bilder på highpoly-302:an som jag har. (Hoppas ni ändrar er och vill ha den med.)
Thumbnail - Click for full view
Back to top
jaras
Medic-soldier

PostPosted: Sat Apr 19, 2008 19:22    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

jag är själv inte med i SH-teamet, men jag skulle gärna se lite nya grejer i SH. även om det finns mycket att leka med just nu är det alltid kul att få en ny leksak.

dock tor jag dem har fullt upp med att modda till WiC.. jag vet inte hur det funkar, men om inte annat så kanske den kan vara med där, eller i BF modden som jag hoppas mer på eftersom jag inte riktigt fasna för WiC. (mest för att datorn inte pallar med skiten Evil or Very Mad )

Frukta min AT-4 o ni bräckliga helikoptrar

"skärmar över airbag!"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger 
Limber
Team SH

PostPosted: Sat Apr 19, 2008 21:07    Post subject: Re: inte många svar..   Mark this post and the followings unread 

Blouskall wrote:
inte många svar.. Hm, en moderator flyttade den här tråden till vehicles men ingen ur sh-teamet har hört av sig ang. min förfrågan Ska jag tolka detta som att ni inte är intresserade?

Här är iallafall bilder på highpoly-302:an som jag har. (Hoppas ni ändrar er och vill ha den med.)

Det handlar mycket mer om att rätt person ur devteamet ska svara. Smile

Snyggt jobb i alla fall, jag ska gå in på irc och se om man kan jaga liv i nån av de hårt jobbade "kollegorna". Återigen, snyggt jobb.

Toodles!
Back to top
Blouskall
New-spawned

PostPosted: Sun Apr 20, 2008 01:52    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

@ Jaras Ok, uppfattat.

@Limber Tackar! Det tog sin lilla tid att få ihop den, så det vore ju fan om den inte såg bra ut Smile Ok försök få tag i dem du, tack för det.
Back to top
Zarkow
Team SH Leader

PostPosted: Sun Apr 20, 2008 10:23    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Ett 'problem' i dagsläget är väl att inga fler updates till SH efter 1.1 är planerade [dvs i aktiv utveckling]. Även om vi önskade att vi hade mycket mer tid (och medarbetare!) så är verkligheten att de flesta av oss jobbar heltid och har en väldigt begränsad mängd tid. Vilket gör att tex projekt som känns fullständiga (även om man alltid kan lägga till mer) inte prioriteras.

Men vi är alltid intresserade av snygga modeller - eller kanske främst duktiga modelerare.

Modeller kan brukas till flera projekt och modelerare kan göra projekt-specifika modeller.

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website 
EmBra
VIP Member

PostPosted: Sun Apr 20, 2008 14:36    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

wow, det var en riktigt fin bandvagn Shocked

Back to top
Blouskall
New-spawned

PostPosted: Sun Apr 20, 2008 16:34    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

@ Embra Tackar! Pansarbandvagn för att vara korrekt dessutom. Smile
Jo den är grym 302:an.
Back to top
Eekster
Team SH

PostPosted: Thu Apr 24, 2008 07:41    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Aloha!

Den ser ju fin ut, men det är så mycket mer än att bara göra en hipoly modell för ett spel som måste göras, och tyvärr så har de flesta av oss som sagt inte tid med det just nu (jobb + ca 10h träning i veckan) usch...
men hoppa in på irc om du vill snacka lite modellering och annat Smile

/Eek

-Þara-
Beta Team

PostPosted: Fri Apr 25, 2008 01:22    Post subject:     Mark this post and the followings unread 

Ser bra ut, behövs nytt blod till devfolket till nästa SH-FPS Cool

www.hjerpeskans.se | Världens bästa svensk norska community |
Back to top
ICQ Number 
Page 1 of 1 [10 Posts]  
Post new topic   Reply to topic Mark the topic unread :: View previous topic :: View next topic
 Forum index » SilentHeroes Projects » SilentHeroes - A Battlefield 1942 MOD » SH: Vehicles
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum