| Author |
Message |
Wobble
Banned
|
Posted: Mon May 09, 2005 19:52 Post subject:
Fordon med spawnbara kit |
|
Ja antar att många har spelat FH:. där finns ju fordon som kan lägga ut MG42:er vart dom vill.. borde man inte kunna lägg till nått likande i varje lag typ CV som är uppluckad kan "dumpa" en KSP58 eller dylik exempel vis en ammolåda som finns på plats i exempel 2 min eller likande ..
skulle nog piffa upp striderna rätt mycket eller vad anser ni killar och ÄVEN vissa damer som spelar detta
|
|
Back to top
|
|
 |
M3duz@
Spammer

Joined: 10 Jul 2003 Posts: 1017 Location: Framför ett ljusbord...
|
Posted: Mon May 09, 2005 20:01 Post subject:
|
|
KAN, ja, sen om jag anser det särskilt lämpligt är en annan sak, jag tycker inte att det tillför så mycket till spelet och buggar mer än nödvändligt.

|
|
Back to top
|
|
 |
renmark
VIP Member

|
Posted: Tue May 10, 2005 06:14 Post subject:
|
|
| M3duz@ wrote: | | KAN, ja, sen om jag anser det särskilt lämpligt är en annan sak, jag tycker inte att det tillför så mycket till spelet och buggar mer än nödvändligt. |
hur vet du det?
Jag tycker också det är en bra idé. Det hade nog kunnat tillföra en hel del skojigheter.
|
|
Back to top
|
|
 |
M3duz@
Spammer

|
Posted: Tue May 10, 2005 06:24 Post subject:
|
|
| renmark wrote: | | M3duz@ wrote: | | KAN, ja, sen om jag anser det särskilt lämpligt är en annan sak, jag tycker inte att det tillför så mycket till spelet och buggar mer än nödvändligt. |
hur vet du det?
Jag tycker också det är en bra idé. Det hade nog kunnat tillföra en hel del skojigheter. |
jag refererar till alla dom moddar som har försökt sig på detta redan, är trots allt rätt många...

|
|
Back to top
|
|
 |
renmark
VIP Member

|
Posted: Tue May 10, 2005 07:18 Post subject:
|
|
ok. Aja FH är nog det enda där jag själv har prövat det, och där tycker jag det fungerar utmärkt och tycker det hade varit skoj att prova i SH.
|
|
Back to top
|
|
 |
foodbreather
VIP Member

|
Posted: Tue May 10, 2005 09:11 Post subject:
|
|
Jag måste hålla med Renmark, jag tycker det fungerar lysande i FH. Men det måste ju inte vara fasta ksp's som släpps, extra AT-kit skulle vara bra det med. Eller varför inte bara en ammolåda med två minuters livslängd...

|
|
Back to top
|
|
 |
M3duz@
Spammer

|
Posted: Tue May 10, 2005 09:18 Post subject:
|
|
en kul sak föressten, lägg dig på rygg med APC och släpp en mg42, hoppa sedan in i mg42an och titta hur du ser ut utifrån ^^

|
|
Back to top
|
|
 |
Czar
IFAV

|
Posted: Tue May 10, 2005 09:59 Post subject:
|
|
Om något sådant skulle inkluderas i SH, skulle det väl ändå vara Tksp eller Grsp man satte ut...
Eller Pvrb...
_________________ Varje meddelande om att motståndet skall uppges är falskt. - Militanta Latmaskar Världen Över, Förenen Eder - Såsmåningom!
BOOM FOR THE BOOM GOD - LOOT FOR THE LOOT THRONE!
En fjärdedel Estlandssvensk.
Det är inte Lett, men det är Balt.
|
|
Back to top
|
|
 |
Wobble
Banned
|
Posted: Tue May 10, 2005 12:38 Post subject:
|
|
| Czar wrote: | Om något sådant skulle inkluderas i SH, skulle det väl ändå vara Tksp eller Grsp man satte ut...
Eller Pvrb... |
precis men tror nog att möjligheten att "droppa" ammoboxar skulle vara toppen från en sisu på exempel MYREN eller ja tallskogen eller ja även engerdal skulle nog gå bra med
fast vore ju redigt nice och kunna placera ut KSP58or på exempelvis vid bron på tallskogen sen bara låta kulorna vina
|
|
Back to top
|
|
 |
Chief
New-spawned

|
Posted: Tue May 10, 2005 15:48 Post subject:
|
|
Ja, snälla. Det kommer ju bli skitkul
Tex. droppa en på en sten eller en sandbunker >_< Eller två st xD
Kan man förstöra dom i FH? Det vore ju en bra balansering, att dom går sönder rätt så bra. Som att köra på den.
En grej som ni borde prova(om ni inte redan gjort det).
Spawna som en sniper(kvittar vilket lag), lägg er ner (proune), plocka fram kikaren, och sen flaggan. När ni nu reser er upp, så är flaggan igenom bröstkorgen Beroende på hur man låg ner och plockade fram den. Spring sedan runt som ett freak, garanterar ett gott skratt

|
|
Back to top
|
|
 |
Wobble
Banned
|
Posted: Tue May 10, 2005 16:09 Post subject:
|
|
| Chief wrote: |
En grej som ni borde prova(om ni inte redan gjort det).
Spawna som en sniper(kvittar vilket lag), lägg er ner (proune), plocka fram kikaren, och sen flaggan. När ni nu reser er upp, så är flaggan igenom bröstkorgen Beroende på hur man låg ner och plockade fram den. Spring sedan runt som ett freak, garanterar ett gott skratt  |
exakt vad har det med detta vi snackar om här ?
|
|
Back to top
|
|
 |
Czar
IFAV

|
Posted: Tue May 10, 2005 17:08 Post subject:
|
|
Att resultaten av "deployable-stationary" objekt kan få roliga resultat ibland.
Sällan om man är försiktig, ofta om man försöker.
_________________ Varje meddelande om att motståndet skall uppges är falskt. - Militanta Latmaskar Världen Över, Förenen Eder - Såsmåningom!
BOOM FOR THE BOOM GOD - LOOT FOR THE LOOT THRONE!
En fjärdedel Estlandssvensk.
Det är inte Lett, men det är Balt.
|
|
Back to top
|
|
 |
|