silentheroes.se Forum Index silentheroes.se
A mod for Battlefield 1942 and World in Conflict

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

The time now is Tue May 21, 2013 16:33
All times are UTC + 1
 Forum index » SilentHeroes Projects » SilentHeroes - A Battlefield 1942 MOD » SH: Vehicles
omladdningsmätaren
Moderators: Team SH
Post new topic   Reply to topic Mark the topic unread :: View previous topic :: View next topic
Page 1 of 1 [8 Posts]  
Author Message
raBBit
AT with MBT LAW

PostPosted: Sun Apr 24, 2005 14:03    Post subject:  omladdningsmätaren   Mark this post and the followings unread 

Jag diggar omladdningsmätaren hårt, den som roterar men skulle det inte vara bra att försöka få den i någon neutral färg. Upptäckte idag att om man har mycket fokk framför sig och har adrenaliet sprutandes ur öronen så är det lätt att man är lite för snabb på skjutknappen bara för att man ser att det är rött , spelade som svensk då. Om man typ gör den kanske gul med ett litet inslag av orange så skulle den synas väl mot de flesta bakgrunderna men ändå inte kunna förväxlas med de norskas röda på namntaggarna.
Back to top
View user's profile Send private message 
ICQ Number 
Straha
Team SH

PostPosted: Sun Apr 24, 2005 14:43    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Du har inte din crosshair inställd på rött då?

Back to top
Cobra
VIP Member

PostPosted: Sun Apr 24, 2005 15:29    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

mm du borde byta färg på ditt crosshair raBBit. Själv kör jag med lila. Såg på ett program på teve för ett tagsen om tecken och hur vi uppfattar dem. Där visade en stridspilot hur det va upplagt i flyget. De körde med en ljusblå bakgrund och en gul färg för att visa tecken på skärmen. Det va nån psykolog som räknat ut att VI mäniskor uppfattar gult snabbast. Så igentligen borde man köra med gul inställning.
raBBit
AT with MBT LAW

PostPosted: Sun Apr 24, 2005 16:01    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

ahh så färgen på den texten är beroend epå min crosshairfärg. Hopp var ju jobbigt. Har röd på crosshair för att det syns tydliget och det är en så liten yta så det kan jag inte förväcla med namntaggar.
Back to top
ICQ Number 
KiWi
Support-gunner

PostPosted: Sun Apr 24, 2005 17:35    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

lol, samma sak i cv, det som man ser i "mitten", massa linjer osv beror på crosshair färgen
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger 
__JaCke
Support-gunner

PostPosted: Sun Apr 24, 2005 19:50    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Cobra wrote:
mm du borde byta färg på ditt crosshair raBBit. Själv kör jag med lila. Såg på ett program på teve för ett tagsen om tecken och hur vi uppfattar dem. Där visade en stridspilot hur det va upplagt i flyget.

Kan det möjligen vart på Hockeykväll du såg det?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger 
Cobra
VIP Member

PostPosted: Sun Apr 24, 2005 19:55    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Jo det va det nu ja! det handla om vilken färg som va bäst på en målvakt.
erik91
AT-soldier

PostPosted: Sun Apr 24, 2005 21:09    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

jag kör med gult iaf visste inte det där med att man uppfattar gul snabbare för mej är det bara för att jag började med gul o se har jag vant med o då känns det konstigt när man byter.....

men vet nån om man kan ha crosshair i flera färger så den där texten weopon 1 ready tex skulle vara röd men resten gul?????

Back to top
Page 1 of 1 [8 Posts]  
Post new topic   Reply to topic Mark the topic unread :: View previous topic :: View next topic
 Forum index » SilentHeroes Projects » SilentHeroes - A Battlefield 1942 MOD » SH: Vehicles
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum