Joined: 27 Oct 2004 Posts: 276 Location: Sölvesborg, Sverige
Posted: Tue Mar 01, 2005 20:55 Post subject:
renmark wrote:
1. Va? va fan snackar du om?
2. men om du så gärna vill dra runt i en rosa bil när jag kommer med strv122 så vore det skoj att höra dig säga en endaste fördel med det sen.
3. så du tror att amerikanerna hoppa ur sina tanks och in i dom sketna urbrännda irakiska bilarna?
Ledsen att jag började snacka om en massa annat. Händer ibland. Jag ville bara veta vad du menade med ''civilbefolkning att flyta in bland''.
1. Va? va fan snackar du om?
2. men om du så gärna vill dra runt i en rosa bil när jag kommer med strv122 så vore det skoj att höra dig säga en endaste fördel med det sen.
3. så du tror att amerikanerna hoppa ur sina tanks och in i dom sketna urbrännda irakiska bilarna?
Ledsen att jag började snacka om en massa annat. Händer ibland. Jag ville bara veta vad du menade med ''civilbefolkning att flyta in bland''.
jo vad jag mena va att om hela staden är full av civilbefolkning och där far runt en massa civila bilar och bussar så kanske det går att göma sig (och därmed flyta in) bland civila. men eftersom det brister lite på civila i BF och SH så är det väll ingen större tvekan om vem det är som kommer körandes i en bil, och då möter jag hällre fienden i en 122:a än en 240
Joined: 27 Oct 2004 Posts: 276 Location: Sölvesborg, Sverige
Posted: Fri Mar 04, 2005 19:11 Post subject:
Aha ok. Nä men jag tänkte mer som att inget finns till hands (inga tanks, pansarfordon etc.) och du vill komma bort från platsen snabbt. Vad sägs om en gammal röd rostig Volvo eller nått liknande.
Jag menar ju förstås inte att folk ska hoppa ut ur sina stridsfordon och in i en SL-buss, nejda.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum