silentheroes.se Forum Index silentheroes.se
A mod for Battlefield 1942 and World in Conflict

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

The time now is Wed Aug 20, 2014 10:47
All times are UTC + 2 (DST in action)
 Forum index » SilentHeroes Projects » SilentHeroes - A Battlefield 1942 MOD » SH: Information
Small update with a trusted friend
Moderators: Team SH
Post new topic   Reply to topic Mark the topic unread :: View previous topic :: View next topic
Page 2 of 4 [50 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4 Next
Author Message
Ernst
VIP Member

PostPosted: Tue Nov 16, 2004 01:37    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Jag jag håller med föregående talare...
Den är ursnygg. *Längtar* Shocked

Du är för dålig för att kasta sten.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger 
BADstars
VIP Member

PostPosted: Tue Nov 16, 2004 03:30    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

That is one sweet weapon skin.

I'm curious about the same thing ATIKO brought up. Will it be the standard weapon for some class or a hidden weapon like the flamethrower?
Back to top
View user's profile Send private message 
ICQ Number 
-Þara-
Beta Team

PostPosted: Tue Nov 16, 2004 12:48    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

A state of the art masterpiece in skin design *stands up and salutes*.
We are all happy of this swedish SMG implement in Silent Heroes *tears of joy*, we remember Kongo, we remember our military service when using this old friend!

Klar eloge!

www.hjerpeskans.se | Världens bästa svensk norska community |
Back to top
ICQ Number 
Narre
Assualt-soldier

PostPosted: Tue Nov 16, 2004 14:12    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Ironsight, frågas? kom
Back to top
Nighthawk
VIP Member

PostPosted: Tue Nov 16, 2004 15:42    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Antar nästan det, skulle vara konstigt om ett inte hade det och alla andra hade Razz

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger 
Dietrich123
VIP Member

PostPosted: Tue Nov 16, 2004 15:55    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

amen e självklart ska komma med ett Ironsight (nångng).
Men Vadå klart blir ett vapen som är standard för är ju inte direkt nån "supervapen" like Flametrowhen. ;D

-=let them hate. as long as they fear! =- Bra sagt.
Back to top
nuvius
New-spawned

PostPosted: Tue Nov 16, 2004 16:44    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

that is some awesome graghics Very Happy
Narre
Assualt-soldier

PostPosted: Tue Nov 16, 2004 20:43    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

tyckte den såg skum ut först, men sedan kom jag på att jag bara sett den med löspipa och patron säcken så allt stämemr ju. Very Happy
Back to top
Johnny
Assualt-soldier

PostPosted: Wed Nov 17, 2004 04:23    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Varför är hylsfångare hållare manicken lr va de nu heter kvar på bössan? Otroligt snyggt skin hur som helst. Very Happy

Back to top
Europee
AT-soldier

PostPosted: Wed Nov 17, 2004 18:17    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

jäkla fint, modellerna blir för f*n bara bättre å bättre Very Happy riktigt fint job där, straha
sycster
New-spawned

PostPosted: Thu Nov 18, 2004 11:49    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

hur bra i strid? tja... äh grymt snygg o se =)
Back to top
ICQ Number 
the_philosopher
Support-gunner

PostPosted: Sat Nov 20, 2004 22:50    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Otroligt vacker! Very Happy Bra jobb tSH. Ett fint litet vapen från 1945 är väl alltid bra. Om den nu var från 1945 förstås. Rolling Eyes

Men järnsikten (ironsights?) tror jag inte den behöver. Ett sånt gammalt vapen (är den gammal?) ska väl behålla sin antika glans.

Förresten så vill jag påpeka att jag av någon konstig anledning alltid tyckt att den liknar en konservburk av något slag. Konstigt men sant. Laughing
Back to top
M3duz@
Spammer

PostPosted: Sat Nov 20, 2004 23:21    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Ja, den blev antagen i försvarsmakten år 1945...

varför skulle man inte ha järnsikten på just den när alla andra vapen har det ?

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger 
the_philosopher
Support-gunner

PostPosted: Sun Nov 21, 2004 17:55    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Jag unrar bara. Hur skulle järnsiktet se ut? Den är ju rund som en konservburk (sorry), jag trodde att alla andra vapen fyrkantiga eller rektangulära eller kubiska eller nått i den stilen och att ironsighten var inbyggd i den. Förresten hade verkligen såna gammla vapen järnsikten på den tiden? Neutral
Back to top
ChOkE
Beta Team

PostPosted: Sun Nov 21, 2004 17:59    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

the_philosopher wrote:
Jag unrar bara. Hur skulle järnsiktet se ut? Den är ju rund som en konservburk (sorry), jag trodde att alla andra vapen fyrkantiga eller rektangulära eller kubiska eller nått i den stilen och att ironsighten var inbyggd i den. Förresten hade verkligen såna gammla vapen järnsikten på den tiden? Neutral

Nej alla gamla vapen har rödpunktssikten.

"Alltså säga vad ni vill men ChOke den jävlen måste ju fuska så bra han spelar på SH.."
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website 
ICQ Number 
Page 2 of 4 [50 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4 Next
Post new topic   Reply to topic Mark the topic unread :: View previous topic :: View next topic
 Forum index » SilentHeroes Projects » SilentHeroes - A Battlefield 1942 MOD » SH: Information
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum