silentheroes.se Forum Index silentheroes.se
A mod for Battlefield 1942 and World in Conflict

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

The time now is Thu Jul 31, 2014 15:28
All times are UTC + 2 (DST in action)
 Forum index » SilentHeroes Projects » SilentHeroes - A Battlefield 1942 MOD » SH: Information
Nu har ni möjlighet att stödja oss genom donation!
Moderators: Team SH
Post new topic   Reply to topic Mark the topic unread :: View previous topic :: View next topic
Page 12 of 12 [179 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12
Author Message
Epicenter
VIP Member

PostPosted: Fri Feb 17, 2006 12:31    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

200:- insatta på erat nya bankkonto!

Back to top
View user's profile Send private message 
CyberLizard
VIP Member

PostPosted: Fri Feb 17, 2006 12:54    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

...100 riksdaler dito från mig! Wink Btw, ska jag PM:a någon också, eller räcker denna post? Skrev "CyberLizar" (fick inte plats med d-et i slutet" som meddelande. Om det syns borde ju det vara en tydlig hint, annars blir jag orolig...

...These new scopes is really good! I can count your freckels...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger 
Epicenter
VIP Member

PostPosted: Fri Feb 17, 2006 13:42    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

CyberLizard wrote:
...100 riksdaler dito från mig! Wink Btw, ska jag PM:a någon också, eller räcker denna post? Skrev "CyberLizar" (fick inte plats med d-et i slutet" som meddelande. Om det syns borde ju det vara en tydlig hint, annars blir jag orolig...

Jag PMade Zarkow OCH skrev (skröt) här. Wink

Back to top
Limber
Team SH

PostPosted: Fri Feb 17, 2006 17:21    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Det är inte bara tillåtet att skryta här, det uppmuntras till och med.
Wink
Back to top
Zarkow
Team SH Leader

PostPosted: Fri Feb 17, 2006 17:37    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Hejsan.

Kan svara här öppet så alla kan läsa svaren direkt:

- Sänd gärna PM med, då det tar 7ochenhalv evighet att surfa in på banksidan härifrån, så gör jag det inte dagligen.

- Inkludera så mycket info ni kan i PMet. Det skadar aldrig att ha för mycket av det goda.

- Det är inte nödvändigt att skriva något meddelande om nick på överförings-raden (då jag är medveten om att det kan kosta några kronor hos en del banker), om ni istället, som anges ovan, skriver i ert PM vilket konto pengarna trillar över ifrån.

- Notera att jag inte alltid hovrar forumet då det är många olika saker som görs samtidigt i olika projekt samt off-line-jobb, så var inte oroliga för att inget händer direkt. Om det är något problem med en överföring så meddelas det direkt. Om inget svar ges så har jag helt enkelt inte hunnit läsa PM/kolla kontot bara.

- Om ni spelar SH för BF42 så får ni gärna skryta här, spelar/väntar ni på SH:VA för BF2 så kan ni alltid skriva ert 'I did it!'-post i andra info-tråden här: http://www.silentheroes.se/forum/viewtopic.php?t=4472

Ps. Glömde nämna det först, men som vi alla vet så tar överföring från andra banker upp till 2 arbetsdagar. Så ni inte blir oroliga... Ds.

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website 
Ceder
VIP Member

PostPosted: Thu Feb 23, 2006 23:13    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

200 pix insatta ikväll efter lite strul Rolling Eyes

=[OG]=Ceder races with da wheelchair
Back to top
jerka
VIP Member

PostPosted: Thu Feb 23, 2006 23:20    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Glömde skryta om det, men 100 spänn skickades i helgen till ert nya fina konto. Borde ha kommit fram nu

Back to top
bryggarn
VIP Member

PostPosted: Thu Feb 23, 2006 23:43    Post subject: donation från bryggarn   Mark this post and the followings unread 

jag har nu donerat min ena njure för 13 euro så håll till godo och gör vad ni vill med pengarna bara ni gör spelet lika bra som första SH var eller är

tack ska ni ha för ett skit bra och underhållande spel

hej svejs
bryggarn

GasseG
VIP Member

PostPosted: Mon Feb 27, 2006 22:19    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Jag ska fixa det så snart som möjligt!! Här ska doneras.
Honkel
VIP Member

PostPosted: Wed Mar 15, 2006 00:36    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Lade in en liten slant via banköverföring, kommer inte på kontonumret direkt men i meddelandet till mottagaren skrev jag SHForum:Honkel.
Back to top
Joppe
VIP Member

PostPosted: Sat Mar 18, 2006 09:47    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Så då var det fixat, pengarna skickade och donerade.
En fråga bara får man dra av detta på skatten för välgörandeändamål. Evil or Very Mad
Ja ja det är ju bättre att pengarna går hit, än till svenskafreds och skiljedoms föreningen.

renmark
VIP Member

PostPosted: Sun Mar 19, 2006 20:26    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

kunnde inte hålla mig längre Very Happy
100 spänn skickade , väntar nu spännt på att få panga lite med båtarna Very Happy
Back to top
Beazt
VIP Member

PostPosted: Sat Mar 25, 2006 15:33    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

150:- insatta får hoppas det fungerade nu bara

Back to top
GasseG
VIP Member

PostPosted: Tue May 23, 2006 20:41    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

500 färska insatt! Jättebra att jag kunde göra en banköverföring Wink.

Hoppas att det blir ngt.

Edit: Jag försöker sätta in pengar igen så fort det blir pengar över igen.

Page 12 of 12 [179 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12
Post new topic   Reply to topic Mark the topic unread :: View previous topic :: View next topic
 Forum index » SilentHeroes Projects » SilentHeroes - A Battlefield 1942 MOD » SH: Information
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum