silentheroes.se Forum Index silentheroes.se
A mod for Battlefield 1942 and World in Conflict

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

The time now is Mon Sep 22, 2014 04:08
All times are UTC + 2 (DST in action)
 Forum index » SilentHeroes Projects » SilentHeroes - A Battlefield 1942 MOD » SH: Off-topic
Tisdags-gathering!
Moderators: Team SH
Post new topic   Reply to topic Mark the topic unread :: View previous topic :: View next topic
Page 268 of 332 [4977 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, ..., 266, 267, 268, 269, 270, ..., 330, 331, 332 Next
Author Message
Prylen
Tgb1111

PostPosted: Wed Aug 15, 2012 21:22    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Boss_Man wrote:
Ja just det, Ptr var genuint dopad igår och stal flera Guldmedaljer!

Shocked

Det är en trend vi måste stoppa...

Wink

Jag fick hyfsad överblick över hur det gick igår. Jo jag såg att det gick bra för han. Beställde nätagget i Måndags kväll och 12.00 idag var det framme.

Mitt strul som var kan ha berott på ett halvtrasigt nättag. Skall provspela lite och kolla.

Back to top
View user's profile Send private message 
Prylen
Tgb1111

PostPosted: Thu Aug 16, 2012 23:53    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Boss_Man wrote:
Du kunde väl ha frågat oss om hjälp ändå. Neutral

Jag har ett nytt nätagg från en av syrrans burkar som bara ligger här.

Hade du frågat efter ett här på forumet så hade du haft 7 st nu...
Samma sak med det ekonomiska. SH är ett fullgott skäl att låna lite
av polarna.

Cool

Det behövdes ett minst 600 watt. Skrev på Fasebook och polare ringde efter 5 minuter och fråga hur han kunde hjälpa till.

Har bytt grafikkorts fläkt nu med och den är nästan tyst fast man kör den för fullt. Vet inte om det kan ha varit en felkälla men garderade mig.

Blir jag onödigt rik framöver skall jag sattsa på en gammal bärbar dator med SH på.

Back to top
ståhlis
Support-gunner

PostPosted: Tue Aug 21, 2012 11:07    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Ska bli spännande och se om det funkar lika bra som i fredags, nämligen helt laggfritt! Very Happy

399-0 Wink
Back to top
Prylen
Tgb1111

PostPosted: Tue Aug 21, 2012 16:06    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

ståhlis wrote:
Ska bli spännande och se om det funkar lika bra som i fredags, nämligen helt laggfritt! Very Happy

399-0 Wink

Jag det gick ju mycket bra i fredags. Hoppas det håller i sig. Kan ju varit någon dålig nätverksutrustning i huste som internett bolaget smygbytt. Smile

Nä ner och handla öl. Fira sista semester dagen.

I kväll skall det bli extra hårda strider.

Back to top
Mr Nice Guy
IFAV

PostPosted: Tue Aug 21, 2012 17:20    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Hoppas att kunna närvara denna tisdag. Dock har jag dottern + hennes kompis här ikväll, så vi får väl se om jag får vara ifred något. Wink

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger 
Boss_Man
VVVIP Member

PostPosted: Wed Aug 22, 2012 00:08    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Bossis har börjat skolan igen och sov knappt nått i måndags, så
det sovs faktiskt hela Tisdags-kvällen. Embarassed

Hade inte en tanke på att Norskisarna behövde stryk...

Neutral

Bättre uppslutning utlovas till nästa Tisdag!
Back to top
Prylen
Tgb1111

PostPosted: Wed Aug 22, 2012 00:09    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Mycket bra strider. Vi var 8 st inne som mest. Hade folk varit kvar hade det varit 10 st.

Tack för en bra SH kväll.

Mycket kul att se att stålis problem värkar vara över..

Återkommer nästa tisdag.

Back to top
dB
AT with MBT LAW

PostPosted: Wed Aug 22, 2012 21:16    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Kilovis med räkor, färska havskräftor, västerbottenostpaj samt drycker dessa kräftor kräva fick gå före SH denna tisdag.

Nästkommande tisdag är jag ledig samt att tjejen flytt till solen, då kan jag lova att det blir SH! (med minimal reservation att göra en "bossman")

Arméns Jägarbataljon 15 januari-6 december 2007
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger 
ståhlis
Support-gunner

PostPosted: Tue Aug 28, 2012 00:22    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Imorgon rullar det stora vemodet in.
Back to top
Boss_Man
VVVIP Member

PostPosted: Tue Aug 28, 2012 07:49    Post subject:     Mark this post and the followings unread 

You will all get formated by Boss_Man!

Twisted Evil
Back to top
fearful
AT with MBT LAW

PostPosted: Tue Aug 28, 2012 18:44    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Senaste underrättelse informationen säger att det är fullt med fega norrmän runt Narvik som väntar på att få äta mitt bly. kl 21 kan ni räkna med att livet tar slut för er som inte viftar med vit flagga!
Back to top
dB
AT with MBT LAW

PostPosted: Tue Aug 28, 2012 19:27    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Öl på kylning, renkött, en skvätt whisky som behöver drickas upp samt ösregn. Det är som bäddat för en succékväll!

FRAMÅT!

Arméns Jägarbataljon 15 januari-6 december 2007
Back to top
Boss_Man
VVVIP Member

PostPosted: Tue Aug 28, 2012 20:11    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Very Happy Ååååååh, en sån Kult-rulle....

Cool
Back to top
Apan
VIP Member

PostPosted: Tue Aug 28, 2012 23:18    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

En höjdartisdag.
Back to top
Mr_jojje
AT-soldier

PostPosted: Tue Aug 28, 2012 23:19    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

En riktig höjdar TISDAG 12 spelare =) mycket döda på prylen blev det ikväll gjorde kvällen mycket bra.... saknade ändå lite spelare lite mer gottisar Wink men dom kommerväll någon gång.. tack än en gång för en bra tisdag.. =) Very Happy
Back to top
Page 268 of 332 [4977 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, ..., 266, 267, 268, 269, 270, ..., 330, 331, 332 Next
Post new topic   Reply to topic Mark the topic unread :: View previous topic :: View next topic
 Forum index » SilentHeroes Projects » SilentHeroes - A Battlefield 1942 MOD » SH: Off-topic
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum