silentheroes.se Forum Index silentheroes.se
A mod for Battlefield 1942 and World in Conflict

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

The time now is Thu Nov 27, 2014 11:20
All times are UTC + 2 (DST in action)
 Forum index » SilentHeroes Projects » SilentHeroes - A Battlefield 1942 MOD » SH: Off-topic
Tisdags-gathering!
Moderators: Team SH
Post new topic   Reply to topic Mark the topic unread :: View previous topic :: View next topic
Page 254 of 336 [5033 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, ..., 252, 253, 254, 255, 256, ..., 334, 335, 336 Next
Author Message
Mr Nice Guy
IFAV

PostPosted: Tue Mar 20, 2012 19:53    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Fänrik Ståhl wrote:
Mr Nice Guy wrote:
Very Happy Härligt! Det är tillbaka! Ordningen återställd. Very Happy

Stålis! Vad det gäller fiskeställen, så är jag inte den rätte att fråga. Dom brukar ju stå upp till midjan utmed kusten. Rolling Eyes Har sett en hel del från Toftakusten och söderut. Kanske Guten har några bra tips?

Boendet beror ju på hur och var du vill bo. Very Happy

Du får gärna ta kontakt med Guten så kan väl han pm:a mig.

Det jag funderar på är om man ska bo i Visby, ta med tältet eller försöka hitta något boende efter kusten någonstans. Kommer inte ha tillgång till bil men cyklar ska det ju finnas gått om Cool
Jag har ju scannat av nätet och hittat en del grejer, bästa alternativet innebär att jag måste vara på Gotland på fredag och det kan bli väldigt svårt. slutar jobba kl.18 samma dag......Det är ett paket med fiskeguide, logi och transport.

Jag har pratat med Guten. Han hör nog av sig.
Enligt Guten är det ännu nån vecka för tidigt att fiska, enligt hans svåger som fiskar mycket. Var nånting om färgen på magen på fisken. Neutral
Du får gärna bo hos mig, men jag bor inte direkt vid kusten. Wink

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger 
Boss_Man
VVVIP Member

PostPosted: Tue Mar 20, 2012 20:00    Post subject:     Mark this post and the followings unread 

TISDAGS-Gathering!!!

Börjar om en timme!
Back to top
View user's profile Send private message 
Boss_Man
VVVIP Member

PostPosted: Tue Mar 20, 2012 23:29    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Eminenta strider och god öl! Cool

Vad mer kan man begära en Tisdag?

Smile
Back to top
Mr Nice Guy
IFAV

PostPosted: Wed Mar 21, 2012 20:43    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Sad Gick trögt och spelade kasst, men kul ändå. Very Happy

Back to top
Boss_Man
VVVIP Member

PostPosted: Mon Mar 26, 2012 23:15    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu. Bara en dag kvar nu.
Back to top
Mr Nice Guy
IFAV

PostPosted: Tue Mar 27, 2012 00:09    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Very Happy Nu är det tisdag. Inte många timmar kvar. Wink

Hm, klockan visar ju fel på forumet. Sommartid!

Back to top
Prylen
Tgb1111

PostPosted: Tue Mar 27, 2012 05:43    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Viktigt med rapport om hur många ni va. Sedan om det är något extra roligt på någon karta så vill jag veta. Nästa tisdag är jag med och blir skjuten. Känns som hundra år sedan jag kriga på en tisdag.

Back to top
Fänrik Ståhl
Sniper

PostPosted: Tue Mar 27, 2012 11:47    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Klart det ska gäjmas ikväll.
Blir dock samma upplägg som sist.
Sunkig lap med win 7 fram till 21.30.
Back to top
fearful
AT with MBT LAW

PostPosted: Tue Mar 27, 2012 18:45    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Stålis: Vad har du köpt för dator som enbart fungerar på sena kvällar?
Back to top
Boss_Man
VVVIP Member

PostPosted: Tue Mar 27, 2012 18:51    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Han kollar hockey i vardagsrummet först och då blir det SH på
LapTop:en.

Ståhlis simultankapacitet skall inte underskattas!

- - - - - -

Kvällens fråga: Öl eller ingen öl? Hur ska jag göra? Question
Back to top
Fänrik Ståhl
Sniper

PostPosted: Tue Mar 27, 2012 18:53    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

fearful wrote:
Stålis: Vad har du köpt för dator som enbart fungerar på sena kvällar?

Kvalserietider Wink
Tv står i ett rum och sh-datorn i ett annat.
Back to top
Fänrik Ståhl
Sniper

PostPosted: Tue Mar 27, 2012 18:55    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Boss_Man wrote:
Han kollar hockey i vardagsrummet först och då blir det SH på
LapTop:en.

Ståhlis simultankapacitet skall inte underskattas!

- - - - - -

Kvällens fråga: Öl eller ingen öl? Hur ska jag göra? Question

Tänker inte utöva något som helst grupptryck men nog skulle det smaka med en iskall.
Själv har jag kylen full Wink
Back to top
dB
AT with MBT LAW

PostPosted: Tue Mar 27, 2012 20:41    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Jag är påväg hem nu, ska nog kunna ansluta strax efter kl 21!

Arméns Jägarbataljon 15 januari-6 december 2007
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger 
Apan
VIP Member

PostPosted: Wed Mar 28, 2012 01:16    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Typiskt vad tiden barkade iväg, men kul var det.

Sista rundan avslutades 01:11 och den var jämnare än det kan bli.
Som vanligt på film och i verkligheten segrade de goda i slutet med minsta möjliga marginal.
Thumbnail - Click for full view
Back to top
dB
AT with MBT LAW

PostPosted: Wed Mar 28, 2012 02:54    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Nu fick även jag nog, 02:53 är klockan och jag är inte sist ut. Bossman och Ståhl håller ut fortfarande.

En av de bättre tisdagarna på riktigt länge, Bossman sitter på ts och fyllesvamlar ordentligt.

Bossman, därnt!

Arméns Jägarbataljon 15 januari-6 december 2007
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger 
Page 254 of 336 [5033 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, ..., 252, 253, 254, 255, 256, ..., 334, 335, 336 Next
Post new topic   Reply to topic Mark the topic unread :: View previous topic :: View next topic
 Forum index » SilentHeroes Projects » SilentHeroes - A Battlefield 1942 MOD » SH: Off-topic
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum