silentheroes.se Forum Index silentheroes.se
A mod for Battlefield 1942 and World in Conflict

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

The time now is Sat Oct 25, 2014 16:27
All times are UTC + 2 (DST in action)
 Forum index » SilentHeroes Projects » SilentHeroes - A Battlefield 1942 MOD » SH: Maps
Hittar inga RR kartor!
Moderators: Team SH
Post new topic   Reply to topic Mark the topic unread :: View previous topic :: View next topic
Page 2 of 2 [28 Posts]   Goto page: Previous 1, 2
Author Message
the_philosopher
Support-gunner

PostPosted: Wed Dec 22, 2004 23:10    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Fan! Kan inte ladda ner mappacket för att det tar för lång tid. Filen är för stor. Jag hoppas att ni åtgärdar detta. Jag ber iallafall om ursäkt för mitt uppförande. Kan bli lite grinig när man väntat i över 2timmar och inte får några banor. Sorry.
Back to top
View user's profile Send private message 
AndroX
Team SH

PostPosted: Wed Dec 22, 2004 23:13    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

the_philosopher wrote:
Fan! Kan inte ladda ner mappacket för att det tar för lång tid. Filen är för stor. Jag hoppas att ni åtgärdar detta. Jag ber iallafall om ursäkt för mitt uppförande. Kan bli lite grinig när man väntat i över 2timmar och inte får några banor. Sorry.

Åtgärda att filen är för stor? Smile

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger 
the_philosopher
Support-gunner

PostPosted: Thu Dec 23, 2004 15:41    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

AndroX wrote:
the_philosopher wrote:

Gör den lite mindre eller dela upp den eller vad vet jag? Gör bara så att nedladdningen inte stoppar när den har nått halvvägs mär man väntat i över TVÅ TIMMAR! Mad
Back to top
M3duz@
Spammer

PostPosted: Thu Dec 23, 2004 16:16    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

the_philosopher wrote:
AndroX wrote:
the_philosopher wrote:

Gör den lite mindre eller dela upp den eller vad vet jag? Gör bara så att nedladdningen inte stoppar när den har nått halvvägs mär man väntat i över TVÅ TIMMAR! Mad

Att nedladdningen stoppar kan väl knappast vara deras problem ?

Säg då åt FH-teamet att dom måste dela upp sin release i 25 delar så du kan tanka dom utan att du får avbrott...

Men skämt åsido så skaffa dig något nedladdningsprogram som tillåter dig att återuppta nedladdningen om det är så att din uppkoppling är sunkig och bryter...

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger 
the_philosopher
Support-gunner

PostPosted: Sun Dec 26, 2004 17:01    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

M3duz@ wrote:
the_philosopher wrote:
AndroX wrote:
the_philosopher wrote:

Att nedladdningen stoppar kan väl knappast vara deras problem ?

Säg då åt FH-teamet att dom måste dela upp sin release i 25 delar så du kan tanka dom utan att du får avbrott...

Men skämt åsido så skaffa dig något nedladdningsprogram som tillåter dig att återuppta nedladdningen om det är så att din uppkoppling är sunkig och bryter...

FH-teamet? Neutral

Har nåt ADSL från GlocalNet som ligger på 100.0 (står det iallafall). Jag har klarat av att ladda ner SM mappack. Är detta tyngre eller?
Back to top
uno
VIP Member

PostPosted: Sun Dec 26, 2004 19:02    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Det är koppingen från datorn till modemet som är 100Mb/s, inte kopplingen från modemet ut mot internet.

Back to top
ICQ Number 
__JaCke
Support-gunner

PostPosted: Mon Dec 27, 2004 12:03    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

the_philosopher wrote:

FH-teamet? Neutral

Teamet som gör Forgotten Hope
Back to top
the_philosopher
Support-gunner

PostPosted: Wed Jan 05, 2005 19:06    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

__JaCke wrote:
the_philosopher wrote:

FH-teamet? Neutral

Ja vet att dem gör Forgotten Hope men varför ska jag fråga dem för? Neutral
Back to top
Cerebrosus
RisingRebels MapTeam

PostPosted: Wed Jan 05, 2005 19:11    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

the_philosopher wrote:
__JaCke wrote:
the_philosopher wrote:

FH-teamet? Neutral

Ja vet att dem gör Forgotten Hope men varför ska jag fråga dem för? Neutral

Deras senaste version ligger på över 1700 mb...

Back to top
ICQ Number 
Ernst
VIP Member

PostPosted: Thu Jan 06, 2005 01:20    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Vad Meduza menade var att eftersom du ber Team RR att dela upp sina filer bara för att du har nån jävla sunklina och inte kan tanka dem sp kan du lika gärna be FH-teamet att dela upp sin release på 1,7 GB i 25 delar också. Skaffa ett Downloadprogram med resumefunktion FFS...

Du är för dålig för att kasta sten.
Back to top
M3duz@
Spammer

PostPosted: Thu Jan 06, 2005 01:27    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Ernst wrote:
Vad Meduza menade var att eftersom du ber Team RR att dela upp sina filer bara för att du har nån jävla sunklina och inte kan tanka dem sp kan du lika gärna be FH-teamet att dela upp sin release på 1,7 GB i 25 delar också. Skaffa ett Downloadprogram med resumefunktion FFS...

Precis så jag menade faktist Wink

Back to top
the_philosopher
Support-gunner

PostPosted: Thu Aug 11, 2005 13:38    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Provar nu en gång till. Ser ut att ta en timme mindre. Undrar hur tusan det kunde hända innan. Jag ar laddat ner saker som tagit 4-5 timmar och så slutade det bara för att datan säger att det tar långt tid att ladda ner. Neutral Det är en märklig värld vi lever i.

EDIT: Detta är märkligt. Jag har laddat ner filer som tog 5 timmar och som funkat och denna 1 timmesfilen ger alltid ett meddelande vid 75% som säger att den är för stor för att laddas ner. Vad e detta för trolleri? confused
Back to top
the_philosopher
Support-gunner

PostPosted: Sat Aug 13, 2005 15:57    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Ja nu har jag äntligen fått den. Jag var tvungen att be en av mina vänner att ladda ner den så att ha sen kunde skicka den till mig på MSN.

Jaja, nu är det iallafall överstökat. Ska se hur bra dessa kartor är nu. Smile
Back to top
Page 2 of 2 [28 Posts]   Goto page: Previous 1, 2
Post new topic   Reply to topic Mark the topic unread :: View previous topic :: View next topic
 Forum index » SilentHeroes Projects » SilentHeroes - A Battlefield 1942 MOD » SH: Maps
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum