silentheroes.se Forum Index silentheroes.se
A mod for Battlefield 1942 and World in Conflict

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

The time now is Mon Dec 22, 2014 01:50
All times are UTC + 2 (DST in action)
 Forum index » SilentHeroes Projects » SilentHeroes - A Battlefield 1942 MOD » SH: Information
Small update with a trusted friend
Moderators: Team SH
Post new topic   Reply to topic Mark the topic unread :: View previous topic :: View next topic
Page 4 of 4 [50 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4
Author Message
BADstars
VIP Member

PostPosted: Mon Nov 22, 2004 20:46    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Och den här tråden har ju gått liiiiite offtopic.

Själv undrar jag fortfarande om k-pisten kommer bli som eldkastaren, alltså bara finns att plocka upp på vissa specifika ställen. Jag hoppas och tror att så inte är fallet. tSH verkar ha lagt ner så pass mycket tid på skinnet att den förhoppningsvis blir standardvapen för någon klass. detta behövs enligt mig också eftersom till exempel samma vapen alltid används av AT och Assault.

Att tSH inte svarat på min tidigare fråga tar jag bara som att de inte vill avslöja något innan den 26:e (can't blaim them).

Sen undrar jag om det är någon som har några källor till om k-pisten har rödpunktssikte eller laserpek? Meningarna verkar gå isär angående det men ingen la bra några bevis.
Back to top
View user's profile Send private message 
ICQ Number 
Straha
Team SH

PostPosted: Mon Nov 22, 2004 21:52    Post subject:   Mark this post and the followings unread 

Det kommer att vara god tillgänglighet på kpisten, hur var och på vilket sätt lär alla bli varse. Om min bebis skulle bli undangömd som easteregg skulle jag garanterat inte bli glad. Wink
Nej, det finns inga roliga saker att sätta på kpisten förutom kanske en hylsfångare. Eller iofs, inga roliga saker alls nej. =)

Back to top
SgtJim
New-spawned

PostPosted: Sat Jan 22, 2005 05:00    Post subject: Kpist m/45 B   Mark this post and the followings unread 

Snygg modell, men vem har modelerat fattningen? Hollywoodfattning.
INGEN fattar ett vapen i magasinet. Ingen som är ordentligt utbildat i alla fall. Och definitivt ingen utbildad av mig :-)

Quote:
Nej, det finns inga roliga saker att sätta på kpisten förutom kanske en hylsfångare. Eller iofs, inga roliga saker alls nej. =)

Bajonetten var kul att sätta på när man gick högvakt och jagade iväg fyllon :-)

[ModEdit: Serieposta inte och lär dig bruka quote-knappen rätt.]
Back to top
foodbreather
VIP Member

PostPosted: Sat Jan 22, 2005 05:58    Post subject: Re: Kpist m/45 B   Mark this post and the followings unread 

SgtJim wrote:
Snygg modell, men vem har modelerat fattningen? Hollywoodfattning.
INGEN fattar ett vapen i magasinet. Ingen som är ordentligt utbildat i alla fall. Och definitivt ingen utbildad av mig :-)

Om jag inte är helt ute och cyklar så är det DICE som har animerat vapenfattningen då Kpisten använder MP40-animationen från BF1942.
eventuell snedcykling skylls på att klockan snart är 0500

Back to top
SgtJim
New-spawned

PostPosted: Sat Jan 22, 2005 06:20    Post subject: Re: Kpist m/45 B   Mark this post and the followings unread 

Quote:
Om jag inte är helt ute och cyklar så är det DICE som har animerat vapenfattningen då Kpisten använder MP40-animationen från BF1942.

Jo, men då är det hela fel. Inte ens Tyskarna var så dumma att dom höll i magasinet (trots att dom förlorade :-) )

Nå, klockan här är 11:15, och jag har inte sovit på över 24 timmar. Det är ett litet h*lvete att ha polare i Sverige som vill snacka på Skype när det är läggdags här.

Sov gott zzzzzzzzzzzzzz

[ModEdit: Lär dig bruka quote-funktionen rätt.]
Back to top
Page 4 of 4 [50 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4
Post new topic   Reply to topic Mark the topic unread :: View previous topic :: View next topic
 Forum index » SilentHeroes Projects » SilentHeroes - A Battlefield 1942 MOD » SH: Information
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum