| Author |
Message |
BADstars
VIP Member
Joined: 21 Mar 2004 Posts: 334 Location: Linköping - Valla - Irret
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 19:46 Post subject:
|
|
Och den här tråden har ju gått liiiiite offtopic.
Själv undrar jag fortfarande om k-pisten kommer bli som eldkastaren, alltså bara finns att plocka upp på vissa specifika ställen. Jag hoppas och tror att så inte är fallet. tSH verkar ha lagt ner så pass mycket tid på skinnet att den förhoppningsvis blir standardvapen för någon klass. detta behövs enligt mig också eftersom till exempel samma vapen alltid används av AT och Assault.
Att tSH inte svarat på min tidigare fråga tar jag bara som att de inte vill avslöja något innan den 26:e (can't blaim them).
Sen undrar jag om det är någon som har några källor till om k-pisten har rödpunktssikte eller laserpek? Meningarna verkar gå isär angående det men ingen la bra några bevis.
|
|
Back to top
|
|
 |
Straha
Team SH

|
Posted: Mon Nov 22, 2004 20:52 Post subject:
|
|
Det kommer att vara god tillgänglighet på kpisten, hur var och på vilket sätt lär alla bli varse. Om min bebis skulle bli undangömd som easteregg skulle jag garanterat inte bli glad.
Nej, det finns inga roliga saker att sätta på kpisten förutom kanske en hylsfångare. Eller iofs, inga roliga saker alls nej. =)

|
|
Back to top
|
|
 |
SgtJim
New-spawned
Joined: 22 Jan 2005 Posts: 7 Location: Chiang Mai, Thailand
|
Posted: Sat Jan 22, 2005 04:00 Post subject:
Kpist m/45 B |
|
Snygg modell, men vem har modelerat fattningen? Hollywoodfattning.
INGEN fattar ett vapen i magasinet. Ingen som är ordentligt utbildat i alla fall. Och definitivt ingen utbildad av mig :-)
| Quote: | | Nej, det finns inga roliga saker att sätta på kpisten förutom kanske en hylsfångare. Eller iofs, inga roliga saker alls nej. =) |
Bajonetten var kul att sätta på när man gick högvakt och jagade iväg fyllon :-)
[ModEdit: Serieposta inte och lär dig bruka quote-knappen rätt.]
|
|
Back to top
|
|
 |
foodbreather
VIP Member

|
Posted: Sat Jan 22, 2005 04:58 Post subject:
Re: Kpist m/45 B |
|
| SgtJim wrote: | Snygg modell, men vem har modelerat fattningen? Hollywoodfattning.
INGEN fattar ett vapen i magasinet. Ingen som är ordentligt utbildat i alla fall. Och definitivt ingen utbildad av mig :-) |
Om jag inte är helt ute och cyklar så är det DICE som har animerat vapenfattningen då Kpisten använder MP40-animationen från BF1942.
eventuell snedcykling skylls på att klockan snart är 0500

|
|
Back to top
|
|
 |
SgtJim
New-spawned
Joined: 22 Jan 2005 Posts: 7 Location: Chiang Mai, Thailand
|
Posted: Sat Jan 22, 2005 05:20 Post subject:
Re: Kpist m/45 B |
|
| Quote: | Om jag inte är helt ute och cyklar så är det DICE som har animerat vapenfattningen då Kpisten använder MP40-animationen från BF1942.
|
Jo, men då är det hela fel. Inte ens Tyskarna var så dumma att dom höll i magasinet (trots att dom förlorade :-) )
Nå, klockan här är 11:15, och jag har inte sovit på över 24 timmar. Det är ett litet h*lvete att ha polare i Sverige som vill snacka på Skype när det är läggdags här.
Sov gott zzzzzzzzzzzzzz
[ModEdit: Lär dig bruka quote-funktionen rätt.]
|
|
Back to top
|
|
 |
|